فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

خوش خواب من

1390/7/23 8:14
نویسنده : شیرین
242 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم شب جمعه رفتیم خونه عمه فاطمه . مهمونای دیگه هم بودند کلی بازی کردی و با نازنین سر عروسکا دنبال هم دویدین . خلاصه بعد از رفتن مهمونا عمه از ما خواست که بیشتر بمونیم و دور هم باشیم شام خوردیم نازنین زود خوابید اما تو اصلا خوابت نمیومد و همش دنبال بازی بودی  بالاخره وقتی از خونه عمه برگشتیم حدود یک شب شده بود خوابیدی اما چون از ساعت خوابت گذشته بود بد خواب شده بودی و همش بیدار میشدی و تقریبا تا صبح بیدار بودی صبح با بابایی بیدار شدی اما کسل بودی و بهانه جویی میکردی دوباره خوابوندمت و تا ظهر خواب بودی بعد بیدار شدی و یه کم غذا خوردی بردمت حمام تا خواب از سرت بپره اما انگار بر عکس شد بیشتر خسته شدی و دوباره خوابیدی و تا غروب خوابیدی خیلی خوابت میومد بابایی هم چند بار بیدارت کرد اما بی فایده بود تو که خواب بودی ما هم کسل شده بودیم و خوابمون گرفته بود دلم برای سر و صدا کردنت و برای بازی کردنات تنگ شده بود بعد از ظهر دیدیم اگه این جوری پیش بره تا شب میخوای بخوابی بابایی گفت بیدارش کنیم بریم بیرون تا خواب از سرش بپره . من که دلم نیومد بیدارت کنم بابایی بیدارت کرد و با قلقلک و وعده بیرون رفتن سر حال شدی و همه با هم رفتیم بیرون . خوشبختانه خواب از سرت پرید . (راستشو بخوای نگرانت شده بودیم که نکنه خدای نکرده مریض باشی که اینقدر میخوابی )خدا رو شکر روز جالبی بود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروش کارتونهای قدیمی
23 مهر 90 9:02
با ما به دنیای کودکی سفر کنید !