فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

دختر نازم

1390/7/17 9:20
نویسنده : شیرین
289 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم لحظه های شاد با تو بودن و صدای خنده های با نمکت و بوسه های شیرینت روی گونه های من و بابایی و حتی لالایی خوندنت برای عروسکات حس امید به زندگی رو در من وبابایی زنده میکنه خدایا این حس رو به همه بنده هات بده و به خاطر این لحظه های خوب با هم بودن هزاران مرتبه شکر . دختر گلم حالا دیگه مفهو م خیلی چیزا رو میدونی و کاملا میفهمی که چی ازت میخواهیم وقتی بهت میگم دمپاییات رو تو سرویس بیرون بیار و بعد بیا رو فرشا کاملا میفهمی البته الان منم میدونم که داری کاملا از من تقلید میکنی و من باید خیلی حواسم جمع باشه . امیدوارم الگوی خوبی برات باشم . خدایا کمکم کن که بتونم از عهده این مسئو لیت سنگین به خوبی برام. الهی به امید تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)