فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

عاشقانه ترین اهنگ زندگیم

1390/6/29 11:29
نویسنده : شیرین
297 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من  دیروز وقتی از مهد اوردمت خونه بر خلاف همیشه اصلا نخوابیدی و بازی میکردی ناهار نخوردی و منم یه کم انگور و موز و گلابی برات اوردم تاهم بازی کنی و هم میوه بخوری و هم سرگرم بشی تا من ناهار بخورم  بعد دیدم از خواب که خبری نیست گفتم تا تو مشغولی به کارای خونه برسم در همین حین بابایی اومد خیلی خسته بود و معلوم بود که ناهار نخورده تو هم که از دیدن بابایی ذوق زده شده بودی و دائم از سر و کولش بالا میرفتی تو فاصله ای که بابا نماز میخوند منم ناهار رو گرم کردم تا بخوره تو هم که به اشتها اومده بودی باهاش غذا خوردی بعد رفتیم اداره بابایی تا منم واکسن هپاتیت (نوبت اخر) رو بزنم (بازم اداره بابایی اداره ما که از این تسهیلات خبری نیست) تو هم تو اداره بابایی حسابی بازی کردی یک اکواریوم بزرگ ماهی توی سالن گذاشته بودند و تو هم خیلی خوشت اومده بود و هی میگفتی ماهی  ماهی و جلو ماهیا با اون دستای کوچیکت دست میزدی تا اونا بترسن و حرکت کنند ولی گویا ماهیا از دست زدنت نمیترسیدن و از سر وصدات  بیشتر میترسیدند قربون اون صدای مخملیت برم عزیز دلم نیشخندماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)