فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

دخترم عشق من

همه دلواپسیهام

1390/3/17 11:07
نویسنده : شیرین
249 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم دیروز تو مهد حالت بد شده بود وقتی رفتم دنبالت دیدم لباساتو عوض کردند خانوم مربیت گفت که صبح وقتی شیر  تو خوردی و میخواستی غذا بخوری حالت بد شده و همه رو پس دادی الهی قربونت برم عزیز دلم . وقتی اوردمت خونه دوباره حالت بد شد و هر چی شیر خورده بودی پس دادی برات زیره ونبات دم کردم و خوردی و خوابیدی اونقدر دلواپس تو بودم که با وجود خستگی نتونستم بخوابم از خیر خواب گذشتم و رفتم لباس و تشک  مهدت رو شستم و غذا درست کردم شب عمه فاطمه اومدن خونمون و تو با نازنین و امین بازی کردی عمه خیلی دوست داره و تو هم خوب خودت رو براشون لوس میکنی عمه برای نازنین کفشای خوشکلی گرفته بود ولی براش کوچک بود قرار شد امروز باهم بریم هم کفشای نازی رو عوض کنند و ما هم برات کفش بگیریم . خدایا دخترم رو در پناه خودت سالم و صالح نگه دار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)