فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

دلتنگ یک لحظه دیدن تو هستم مادر

1390/2/31 11:23
نویسنده : شیرین
335 بازدید
اشتراک گذاری

 به یاد مادرم ...

بعد از تو از کدام دریچه اسمان را به تماشا بنشینم

و با کدام واژه عشق را معنا کنم 

بی تو ...

همه فصلها خاکستری

و همه ستاره ها خاموشند

کیفر شکستن دل من

 چند جاده غربت

وچند اسمان تنهایی است

باور کن من هنوز هم

به قداست چشمان تو ایمان دارم  مادر  

دوستت دارم تا جان در بدن دارم             قسم به جامه پاکی که از مهرت به تن دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane nuzha
2 خرداد 90 9:43
salam kheyli ghashang neveshti.omidvaram saye khodet va babye dokhtaret ta 120 sal balay sare farzandeton bashe


سلام خیلی ممنونم ان شاالله برای شما هم همین طور باشه
سارا(مامان سوگل)
30 خرداد 90 13:17
سلام.
اميدوارم خدا شما و همه مادرارو واسه بچه هاشون سلامت و دلشاد نگه داره.


سلام خیلی ممنون . خدا شما و کوچولو تون رو سالم و شاد نگه داره.