فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

نازنین من

1390/2/31 11:03
نویسنده : شیرین
214 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیروز جمعه همه کنار هم بودیم و من چقدر از این باهم بودنا لذت میبرم. تا ساعت ده خواب بودی وقتی بیدار شدی از اینکه مهد نرفتی و تو خونه هستی کلی ذوق کردی برات چیپس درست کرده بودم که با ماست و نعنا و کاهو نوش جان کنی اخه چیپس خیلی دوست داری بعد یه کم بازی کردی و بعد بردمت حمام .هنوز از حمام میترسی ولی ترست نسبت به قبل خیلی کمتر شده بعد از حمام ناهار قورمه سبزی خوردیم و بعد از یه کم بازی دوباره خوابیدی . اینه که جمعه ها رو خیلی دوست دارم خوشبختانه ما هیچکدوم اهل تماشای تلوزیون نیستیم فقط بابایی بعضی وقتا اخبار گوش میده  منو تو با هم بازی میکنیم الهی همیشه زندگی با ارامش و اسایش باشه خدایا شکرت خدایا به خاطر تمام نعمتهایی که به ما دادی ازت متشکرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)