فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دخترم عشق من

اسمت چیه؟!

1390/10/18 9:04
نویسنده : شیرین
435 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم فاطمه عزیزم دیشب بابایی تا دیر وقت کار داشت ودیر اومد خونه تو هم بعد از اینکه از خواب بیدار شدی شروع به بازی کردی و منم غذا درست میکردم . برای خودت شعر میخوندی و عروسکت رو میخوابوندی و یا روسری سرش میکردی و وقتی نمیتونستی روسری رو میاوردی پیش من تا برات درست کنم زود کارای خونه رو انجام دادم تا پیش تو باشم یک کم سرفه میکردی برات جوشانده گیاهی اویشن و عناب و به و... درست کردم تا بخوری و سرفه هات کمتر بشه . بعد با هم شروع به شعر خوندن کردیم و بعد نقاشی کشیدیم وبعد دیدم با نوک مداد به لباس من و خودت میزنی و شیطونی میکنی مداد رو ازت گرفتم . و بعد کلمات رو با هم تکرار میکردیم و من سوال میکردم وتو جواب میدادی دیشب ازت پرسیدم اسمت چیه ؟گفتی اطمه زهرا  گفتم اسم من چیه ؟ گفتی اطمه زهرا  گفتم من مامانم  گفتی منم مامانم !! الهی قربون اون حرف زدنت بشم که اینقدر شیرین شده نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)