فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

دخترم عشق من

ترانه عشق من

1390/8/2 9:53
نویسنده : شیرین
345 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم دیشب دوباره تب داشتی و اصلا نخوابیدی ساعت ٢شب بهت استامینوفن دادم تبت کمتر شد و تونستی اروم بخوابی فکر میکنم گلوت عفونت داره اگه خدای نکرده بیشتر شد از اموکسی استفاده میکنم یا میبرمت پیش دکترت . خدایا زودتر خوب بشی . دیشب فقط یه لیوان شیر خوردی ودیگه هیچی نخوردی . الهی مامان قربونت بره عزیزم . از صبح هر چی شماره بابایی رو میگیرم جواب نمیده خیلی دلشوره دارم هم برای تو و هم برای بابا. خدایا چرا اینهمه احساسات در وجود ما گذاشتی که باید همش نگران همه چیز حتی کوچکترین مسایل باشیم بعضی وقتا از اینکه همش نگرانم کلافه میشم . خدایا یه صبوری در دل من بذار تا با کمال اطمینان بگم خدایا سپردمشون به خودت . خودت میدونی و اونا . خدایا خودت حفظشون کن . خدایا ببخشم که بعضی وقتا این بنده کم صبرت ناشکری میکنه . خدا یا همه چیز بخیر بگذره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)