فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

دخترم عشق من

تاسوعا و عاشورا

1391/9/7 7:23
نویسنده : شیرین
696 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم فاطمه عزیزم   یادش بخیر کوچیک که بودم خدا رحمت کنه مادرم ما رو با خودش به مراسم عزاداری میبرد تا با امام حسین بیشتر اشنا بشیم این روزها خیلی یادش میکنم ویه جورایی خیلی خیلی دلتنگش شدم .. ارزو دارم فقط یک بار دیگه ببینمش ... منم به رسم گذشتگان تو رو تا جایی که در توانم بود به اکثر مراسما بردم تا تو هم مثل من یاد بگیری شاید تو هم وقتی بزرگ شدی دلتنگ من بشی و خدا کنه اونوقت از من به خوبی یاد کنی .چهار شنبه ١/٩ /٩١ مهد کودک مراسم زیارت عاشورا داشت و والدین بچه ها رو هم دعوت کرده بودند منم چهارشنبه رو مرخصی گرفتم تا بتونم شرکت کنم ساعت ٣٠/٨ با هم رفتیم مهد . بهت گفتم فاطمه منم باهات میام تا با هم دعا بخونیم . خیلی خوشحال بودی دستمو گرفتی و با خودت کشوندیم داخل سالن مهد ... بچه ها اومدن پیشت تو هم بهشون میگفتی این مامان منه و مثل بزرگا اومدی کنارم نشستی و با هم به دعا گوش کردیم .. مراسم خیلی خوبی بود .. اسم دوستات رو به من میگفتی و اونا رو به من نشون میدادی یگانه  مهدیه کوچک و مهدیه بزرگ  امیر مهدی و امیر محمد و حسن ناصری که اونو همینجوری صدا میزدی حسن ناصری  و به گمانم فکر میکردی ناصری اسمشه ... خلاصه خیلی خوب بود ... شنبه و یکشنبه هم مراسم عزاداری شرکت کردیم  وقتی گریه میکردم ناراحت میشدی ... . به خاطر مراسم عزاداری پلیس بیشتر خیابونا رو بسته بود به یه خیابون بسته که رسیدیم با ذوق گفتی مامان پولوس  من اول تعجب کردم که چی میگی و بعد متوجه شدم که تو به پلیس میگی پولوس میدونم که نباید میخندیدیم ولی واقعا هم من وهم بابایی نتونستیم جلوی خندمون رو بگیریم ... بعدا بابا یواشکی به شوخی به من میگفت پولوس رو دیدی؟! .......... خدایا بازم شکرت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رها
7 آذر 91 8:28
خانم گلی و عزیز دلم عزاداری هاتون مقبول در گاه حق باشه التماس دعا داریم

ممنونم . التماس دعا

مامان علی
8 آذر 91 20:02
سلام شیرینم جونم خوبی ؟ عزاداری هاتون قبول باشه ..روح مادرتون شاد باشه وهمچنین مادر من...
مامان شیرین فاطمه گلی رو ببوسید.


سلام زهرا جون خوبی ؟ خدا رو شکر ما خوبیم . خدا رحمت کنه مادر تون رو . حاج علی کوچولو رو از طرف من ببوسید

کاکل زری یا ناز پری
9 آذر 91 16:13
عزاداریتون قبول باشه عزیزم خدا مادر تونو هم رحمت کنه جاشون توبهشت انشاالله

ممنونم عزیزم خدا رفتگان شما روهم قرین رحمت خودش قرار بده . بازم ممنون

مامانی درسا
12 آذر 91 2:04
خصوصی
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
12 آذر 91 9:55
سلام شيرين جان خوبي عزيزم ؟خدا مادرت رو مورد رحمت خودش قرار بده ايشالا سايت بالاي سر بچه ات باشه مطمئن باش هيچ وقت يه بچه مادرش رو فراموش نميكنه عزاداريهاتون هم قبول

سلام ستاره جون . خدا رفتگان شما رو هم قرین رحمت خودش قرار بده . ممنونم عزیزم

مامان خورشيد
26 آذر 91 11:40
قربون شيرين زبونياش. عزاداريتون قبول باشه. خدا مادرتون رو رحمت كنه و جاش هميشه تو دلتون سبز باشه.

ممنونم دوست خوبم . عزاداریای شما هم قبول باشه . خدا جمیع رفتگان رو قرین رحمت خودش قرار بده