فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

دخترم عشق من

دعای زیر بارون ...

1391/8/9 9:36
نویسنده : شیرین
830 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم فاطمه عزیزم این روزها تو حرف زدن خوب راه افتادی بعضی وقتا یه چیزایی میگی که واقعا نمیتونم جلو خندمو بگیرم خیلی بامزه کلمات رو تو ذهن کوچیکت کنار هم میچینی و جملات عجیب غریبی درست میکنی .برات روی دیوار برچسب حیوانات رو چسبوندم  ...خیلی دوسش داری .. دیروز اومدی تو اشپزخونه و ازم اب خواستی منم یه لیوان اب دادم دستت و مشغول کارام شدم .. بعد از چند دقیقه دیدم صدایی ازت نمیاد چون به تجربه میدونستم که وقتی بچه خیلی ساکته یعنی یه جریاناتی هستش ! اومدم سراغت تا ببینم چیکار میکنی دیدم لیوان به دست کنار برچسبا ایستادی و متعجب نگاه میکنی بهت گفتم فاطمه چی شده ؟! با همون معصومیت بچه گانت گفتی مامانی به گربه اب دادم اب نخورد !! قربون دخترم برم که میخواسته برچسب گربه رو اب بده ! ... امروز هوا بارونیه .. هوای بارونی رو خیلی دوست دارم یه کم زیر بارون پیاده روی کردم و به اسمون نگاه کردم و همونطور که قطرات بارون رو روی صورتم احساس میکردم خدا رو شکر کردم بابت تمام چیزای خوبی که بهمون داده بابت حتی همون لحظه ای که زیر بارون ایستادم و چیزاییکه از خدا میخواستم رو زیر لب زمزمه کردم .. میدونم که دعای زیر بارون حتما مستجاب میشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان علی
9 آبان 91 21:11
شیرین جونم سلام خوبی ؟فاطمه گلی خوبه ؟ از دست این کوچولوها درسته که میگن تو این سن روانشناسای خوبین ؟ منم این روزا رو با علی جونم خوش میگذرونم ....فاطمه جونو ببوسید ....
خاله شیرینم دوست دارم .


سلام زهرای عزیزم ممنونم خوبیم . همیشه خوش باشید عزیزم . علی جون رو از طرف من ببوسین . منم دوستت دارم دوست خوبم .

مامانی درسا
10 آبان 91 3:29
قزیونش یرم با این دل پاکش ...... انشاالله همه ی دعاتون مستجاب بشه انشاالله ..... بفرما خصوصی

ممنونم مژگان جون . ایشالله

کاکل زری یا ناز پری
11 آبان 91 22:32
ما رو هم دعا کردی شیرین جون؟؟

اره عزیزم به یاد همه دوستان بودم

مامان رها
12 آبان 91 9:17
سلام شیرین زبونم و با اون کارای با نمکی که کردی خاله جون گربه آب نخورد اما فکر کنم دیوار حسابی آب خورد
ایشالله که تمام زمزمه هات برا ورده بشن

سلامایشالله تمام ارزوها براورده بشن

مامان رها
12 آبان 91 17:21
بدو بیا پیشمون و عیدیتون رو از رها سادات بگیرید

اومدم ......

مامان علی
15 آبان 91 21:13
سلام شیرین جونم خصوصی داری...
مامان علی
18 آبان 91 14:42
سام شیرین جونم خوبی ؟ فاطمه گلی خوبه ؟ دوست خوبم ممنونم از نظرات قشنگت ...
فاطمه خاله رو ببوس.

سلام ممنونم خواهش میکنم زهرای عزیزم . روی ماهتون رو میبوسه

نرگسی
20 آبان 91 13:24
سلام عزیزم .. خیلی ممنون مامانی ..
سلام خواهش میکنم عزیز دلم

مامان خورشيد
26 آذر 91 11:37
الهي از لحظه لحظه بزرگ شدنش لذت ببريد.

الهی امین . برای شما هم همینطور