فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

دخترم عشق من

حس خوب رهایی ...

1391/6/28 12:03
نویسنده : شیرین
1,086 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه عزیزم  چند روزیه که وقتی بعد از ظهر ها از خواب بیدار میشی خیلی بهونه گیری میکنی و منتظر بهونه ای هستی تا شروع به گریه کنی نمیدونم علتش چیه ؟! فقط میدونم که این گریه هات تا یکی دو ساعتی ادامه داره برنامه عمو پورنگ رو که نگاه میکنی تقریبا حالت بهتر میشه و شب اخلاقت ادمیزادی میشه ! برای همین شبها رو خیلی دوست دارم با هم بازی میکنیم نقاشی میکشیم و منم با خیال راحت غذا درست میکنم خلاصه این وضع و حال ماست .... این روزها دیگه به چیزی فکر نمیکنم و همه مشغولیتهای ذهنی رو کنار گذاشتم و به نوعی رها کردم به یه ارامش عجیبی رسیدم ... بالاخره عمر میگذره پس بگذار لااقل با ارامش سپری بشه .... چقدر خوبه این حس رهایی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نایسل
28 شهریور 91 13:29
عزیز دلمم اخی.....
میگذره

ممنونم عزیزدلم

نایسل
28 شهریور 91 13:29
باید با فیلتر شکن بازش کنی گلمم اخی از تو یوتیوب آپلود شده فیلتره با فییلتر شکن سایت رو باز کن میبینی

باشه ممنون

کاکل زری یا ناز پری
28 شهریور 91 14:39
سلام شیرین جون خوشحالم که آرامش داری و سر حالی دخمر کوچمولوی ما خوفه؟ دلم براش تنگ شده بود از طرف منم ببوسش


سلام ممنونم عزیزدلم
نایسل
31 شهریور 91 2:51
روزتت مبارک جیگرر خاله

ممنونم عزیز دلم...

مامان اميرحسين
5 مهر 91 11:30
عزيزم خودت رو ناراحت نكن شيرين جون اين بچه ها همشون يه دفعه اخلاقشون دلچسب ميشه ايشالا شاد باشي عزيزم كجايي دوستم ؟ببخشيد من اگه يه وقتايي دير ميام بخدا در گيرم ميبوسمت شيرين جون

ممنونم بابت دلگرمیات . منم میبوسمت عزیز دلم

مامانی درسا
11 مهر 91 2:00
مامانی سلام ما دوباره برگشتیم اما انگاری شما هم غیبت دارین انشاالله شما هم نتتون قطع باشه و سالم و تندرست و خندون باشین منتظرتون هستم با کلی خبرای خوش


سلام ما همین جا هستیم خوشحالم که اومدین
مامان خورشید
11 مهر 91 11:25
الهی همه لحظه هاتون آروم و بی دغدغه باشه و هیچوقت درگیر هیچ مشکلی نباشین. ناراحتی های های ما هم در رفتار بچه ها و بهونه گیری هاشون بی تاثیر نیست. الهی با آرامش خودتون فاطمه عزیزم هم کمتر بهونه بگیره.

حرفاتون مثل همیشه به دلم نشست و ارومم کرد ممنونم عزیزم

شبنم
11 مهر 91 19:02
سلام به فاطمه خانم گل و مامان مهربونش..
بعضی وقت ها خواب،بچه ها رو کسل و بدخلق می کنه و شاید فاطمه جون هم عصرها تا بیاد از اون کسلی بعد از خواب بیاد بیرون،رفتارش اینطوری می شه..
ای شالله همیشه خوب و سالم و شاداب باشه

سلام اره منم فکر میکنم همینطور باشه . ممنونم از راهنمایی خوبتون

مامان علی
13 مهر 91 12:21
سلام شیرین جونم امیدوارم حال خودتو و فاطمه گلی خوب خوب باشه ...
دلم واستون تنگ شده .....
من این روزایی که میگی خیلی گذروندم فکر کنم بهونه گیری هاش به خطر خواب بعدازظهرش باشه خودمونم بیشتر اوقات بهداز ظهرها بعد از خواب کسل و بی حال میشم...یا هم خوابش کامل نشده ...من که دیگه علیو نمیذارم بعدازظهر ها بخوابه و شبم زود میخوابه و اخلاقشم خیلی بهتر شده ....
امیدوارم همیشه مثل

سلام زهرا جون ممنونم از اینکه تجربه های خودت رو در اختیارم گذاشتی حتما استفاده میکنم ممنونم عزیزم

مامان اميرحسين
15 مهر 91 11:54
با اجازه ميخوام شما رو تو اون يكي وبم لينك كنم[h

خواهش میکنم عزیز دلم . منم با افتخار لینکتون میکنم




نایسل
19 مهر 91 23:15