فاطمه زهرا فاطمه زهرا ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

دخترم عشق من

دلم میخواد همیشه مثل سایه با تو باشم ...

1391/6/18 11:51
نویسنده : شیرین
1,825 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم  فاطمه عزیزم   هر روز خدا رو هزاران مرتبه شکر میکنم بابت اینکه تو رو به ما داد تا تنها نباشم تا در کنار تو لحظه های سخت اسونتر بگذره ... این روزها دختر خیلی مودبی شدی چادر سرت میکنی و مهمون که میاد مودبانه رو مبل میشینی و مثل بزرگا به حرفای بقیه گوش میدی وقتی نگات میکنم خودمم خندم میگیره دختر به این فضولی چقدر اروم نشسته و گوش میده ... جای خوراکیاتو بلدی کجاست و هر وقت خوراکی میخوای خودت میری اشپز خونه و برمیداریو میخوری وقتی هم که چیزی تمام میشه به من میگی مامانی بریم مغازه بخریم باشه ! منم میگم باشه مامانی میخرم برات . عصر پنج شنبه رفتیم خرید و برات جنگل حیوانات رو خریدم خیلی خوشت اومده بود اسم تک تک حیوانات رو از من پرسیدی و همون شب همه رو یاد گرفتی و تو عالم خودت ساعتها باهاشون بازی میکنی کرگدن رو بلد نیستی تلفظ کنی میگی کدن کدن و کلی ما رو میخندونی . امروز صبح که میخواستم بیام سر کار بیدار شدی و گریه کردی صدای گریه ات تا تو کوچه هم میومد ..خیلی دلواپست بودم رسیدم سر کار به بابایی زنگ زدم گفت که ارومت کرده و داره امادت میکنه که ببرتت مهد. اروم شدم هر چند با تمام وجودم میخوام که کنارت باشم ... . امروز حس وحال عجیبی دارم افسوس خیلی چیزا رو میخورم و اینکه کاش قدرت بیشتری میداشتم تا به چیزایی که میخوام و لیاقتش رو دارم میرسیدم اما افسوس و صد افسوس ... انچه که به جایی نرسد فریاد است...  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زهره
18 شهریور 91 13:28
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
نایسل
18 شهریور 91 14:04
آخی عزیزممممم چه دختر ماهی.....
خیلی سخته بری سرکار بچه تو تنها بزاری تو خارج کشور به خانوما 3 سال مرخصی میدن 1 سالم به پدر ها

خوش به حالشون هر چی راحتی و ارامشه مال اوناست.

مامان خورشید
20 شهریور 91 14:00
آرزو می کنم هیچ حسرتی تو دلتون نباشه و در کنار عزیزترین بهترین لحظه ها رو بگذرونید

ممنونم عزیز دلم ...

فرشته
21 شهریور 91 23:10
سلام خداحفظش کنه گل نازت رو...

ممنونم عزیز دلم ..

مامان رها
24 شهریور 91 9:14
ماشالله ماشالله دیگه بزرگ شدی و برای خودت هم خانومی شدی قربونت برم

ممنونم عزیزدلم قربونت برم

یک عاشقانه آرام
25 شهریور 91 8:38
قربون دلاین مامان مهربون برم که هممه فکر و ذکرش دخمل ماهشه...انشالله خدا بهتون سلامتی بده که همیشه بالا سر بچتون باشین.الهی آمین

ممنونم عزیزدلم . الهی امین

فرشته
25 شهریور 91 10:01
ممنون ازدعای قشنگت

خواهش میکنم

مامان اميرحسين
26 شهریور 91 12:16
سلام خوبي شيرين جون فاطمه جون رو ببوس راستي خصوصيت رو چك كن

سلام خوبیم ممنونم باشه حتما

مامان اميرحسين
26 شهریور 91 12:17
واي يادم رفت خصوصيش كنم

نگران نباش عزیزم تایید نکردم

یک عاشقانه آرام
27 شهریور 91 11:53
ممنونم خانومی